דף הבית » ניהול ופיקוח בניה

ניהול ופיקוח בניה

פיקוח בניה הוא לנהל את כל התהליך הממושך, שמתחיל מסיום שלב התכנון (או במהלכו) ומסתיים עם סיום ומסירת הפרויקט ללקוח. בשלבי תאום התכנון, אנו בודקים שהכל ברור לפני ביצוע, מטפלים בהשלמת מפרטים וכתבי כמויות ובכל מה שדרוש על מנת להניע את הפרויקט.
בסיום שלב המכרזים אותו אנו מנהלים ולאחר חתימה על חוזים והזמנות עבודה, אנו מנהלים את הפרויקט בשלב הביצוע. בודקים ומפקחים על עבודת הקבלנים השונים, פותרים בעיות ומבצעים תאומים בשטח, משגיחים על טיב החומרים ואיכות הביצוע, תוך השתלבות (גם מבחינת תאום הזמן וגם מבחינת הפרטים) עם בעלי מקצוע נוספים.

תהליך הפיקוח

✓ עזרה ומעורבות בסיום שלב התכנון אל מול המתכנן.
✓ תאום וניהול יועצים (מתכנן, מהנדס, יועץ אינסטלציה, חשמל וכדומה)
✓ תאום תכניות לביצוע ובדיקת עלויות.
✓ השלמת כתבי כמויות ומפרטים והוצאת מכרזים.
✓ בניית אומדן תקציבי.
✓ ניהול מו"מ ותהליך בחירת קבלנים וספקים לביצוע.
✓ פיקוח על הביצוע ובקרה אל מול התכניות
✓ פתרון בעיות בשטח, מתן הסברים ותאום בין הקבלנים והיועצים.  
✓ בדיקת טיב איכות החומרים
✓ מעקב וניהול לוח הזמנים הכללי של הפרויקט.
✓ מעקב תשלומים ושמירה על תקציב הלקוח.
✓ פיקוח על ביצוע תנאי החוזה בין הלקוח לקבלנים והספקים.
✓ דיווח שוטף ללקוח.

פיקוח בניה הוא
✓ לדאוג שהביצוע יהיה תואם לתכניות
✓ לדאוג שהפרויקט יתנהל ברציפות ובדייקנות.
✓ לנהל את התהליך נכון.
✓ לדאוג שהעבודה תתבצע על פי תקציב ידוע מאשר ללא חריגות תקציב. 
✓ לעמוד בלוחות זמנים

בתים פרטיים

ברגע שאנחנו נכנסים לתמונה, אנחנו לוקחים את המושכות לידנו, מנהלים את כל מה שקשור בפרויקט ומשחררים אתכם מההתעסקות בפרויקט. השליחות שלנו זה לשמור עליכם בכל התהליך ולדאוג שהוא יעבור בחיוך. אנחנו נאפשר לכם להמשיך בשגרת חייכם ובכל הקשור לתהליך הבניה, תשאירו את זה לנו.

בינייני מגורים

ניהול ופיקוח על ביצוע בינייני מגורים. פיקוח על המפרטים, החוזים, כתבי הכמויות וחוזי הביצוע. תחת ניסיוננו פרויקטים של ביניינים שנבנו על קרקע מיסוד, ביניינים שחוזקו במסגרת תמ"א 38 חיזוק ועיבוי, פינוי בינוי וכן בינינים לשימור. אנו מספקים שירות מקיף בניהול ועבורך היזם.

ביניינים לשימור

מעבר לשירותי הניהול והפיקוח אותם אנו מספקים בבנייני מגורים (בנייה רוויה), נשמח לנהל עבורך את תהליך הבנייה בעולם השימור אשר בנוסף לחוקי התכנון והבניה, מתווספים אליו תקנים וחוקים משלו, אותם חשוב להכיר ולשלב בתהליך הבניה. נוכל לעזור מניסיוננו לעבור את התהליך המורכב.

לקוחות ממליצים